Grupa dzieci, która systematycznie uczestniczyła w Nabożeństwach Różańcowych, wyjechała w ostatni dzień października – jako Różańcowy Legion Maryi – do Górki Klasztornej. Po przywitaniu Królowej Krajny i naszej Różańcowj Hetmanki, zwiedziliśmy klasztor, byliśmy w jego podziemiach, mogliśmy napić się wody z „cudownej studzienki”, podziwialiśmy piękną aleję dębów góreckich i „amfiteatr”, na którym organizowany jest festiwal piosenki religijnej. W skupieniu i z radosnymi sercami przeżyliśmy Mszę św., po której zakupiliśmy w sklepiku pamiątki i zostaliśmy zaproszeni do refektarza na pielgrzymi poczęstunek. W drodze powrotnej wstąpiliśmy, na krótką modlitwę, do kościoła Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Mroczy. W tej świątyni został ochrzczony i wzrastał w miłości do Pana Jezusa i Jego Matki nasz duchowy przewodnik ks. prob. Zdzisław. Bardzo dziękujemy za wspólne rozśpiewanie, rozmodlenie i duchowe wrażenia licząc na kolejny wyjazd Legionu Dzieci. „Królowo Krajny dziękujemy i ślubujemy” /Wdzięczni Opiekunowie Legionu/.